Andra boken var hemskt tråkig att läsa. Först lästye jag ut på 4 dar. Andra på 1 månad. Den var så himla tråkig för att inte tala om kapitlet Uruk Hai. Sagan om konungens återkomst var bäst. Och allta bäst efter det att de slut fört uppdraget!!!
Den var något bättre än Sagan om ringen. Väntar på att den Extended version ska komma ut så att man kan kolla vilka scener som har tagits bort.
Skriv inte in i forumet om du inte vet vad som försiggår. Ingen bryr sig om du har läst böckerna eller inte. Dessutom om man inte har läst böckerna så tycker man filmerna är bättre och vice versa.
Sagan om ringen var riktigt bra där fokus var riktat mot Frodo och ringen man greps av historien och vipps så var filmen slut… två tornen hade jag kanske lite för höga förväntningar på men det var en klar försämring jag tycker att man gör Gimli till ett åtlöje men en massor av ur töntiga skämt om man kan kalla det skämt… Och samtidigt så åker Legolas skateboard på en sköld o.s.v. Blääää är allt jag har att säga om det men när det väll kommer till Frodo så är det riktigt bra faktiskt vilket höjer betyget ordentligt… men det är en klar nedgång jag hoppas konungens återkomst är bättre…
det var ju den sämsta delen av dom 3 som gjorts av sagan om ringen den bästa delen e ju "Sagan om ringen del 1"
sagan om konungens återkomst är mer än dubbelt så mycket bättre än sagan om de två tornen!
"Sagan om ringen" är mycket bra. "Sagan om de två tornen" är ett mpste för trilogin, men ändå den svagaste delen. "Sagan om konungens återkomst" är en fantastisk avslutning och den starkaste filmen i vad som kanske är alla tiders bästa filmtrilogi.
den är inte så bra .... gillar inte den för det sega långa... ser hellre nåt som jag inte behöver halv sova igenom fattar inte att den fick så bra betyg ... långtråkigt.....