Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: Sagan om ringen

bästa filmen ja sett 

Sandrew 89 2006-03-02 17:44
är jätte bra skulle kunna se den 1000000000 gånger

alex89 2006-03-09 11:27

Ja, de e en bra film men jag är inte så mycket för såna filmer...menmen..vi är alla olika...:P

sagan om ringen filmerna 

ass_boy4 2006-03-20 12:43

sagan om ringen filmerna är bra men där är ganska många misstag som dom har gjort när dom spelat in filmen samt att dom har har gjort en försämring av böckerna när dom inte tagit med alla bra saker som ochså finns med i böckerna

Hana 2006-05-31 16:53

Tycker du böckerna eller filmerna är bäst, eller vad menar du?? Vaddå försämring?? I vad?? Och vad har de gjort för missar, menar du att precis ALLT skullle vara med i filmen som är med i boken?? det skulle bli en tolv timmar lång film. Jag tycker att boken är bra som den är, och filmen tycker jag knappast att de kunde göra bättre. Gör en själv så ska du se att de inte är så lätt. Det var så bra det kan bli! :)

:) 

Paraply2 2006-07-23 21:05

ganska nördig tycker jag

ragatan 2006-09-28 10:17

Jag säger bara en sak om sagan om ringen och det är att den är bland de bästa filmerna som gjorts. Inte bara med alla special efäkter utan också att skådespelarna gav allt. Det känns när man ser filmen ingen försöker vara matcho eller glänsa över alla andra utan de gör sitt bästa och utsätter sig för dumdristiga saker som andra skådespelare aldrig hade gjort. Vi får ju inte glömma humorn som dyker upp lite då och då i filmen. :)

Sagan m ringen äger!!! 

ragatan 2006-09-28 10:18

Jag säger bara en sak om sagan om ringen och det är att den är bland de bästa filmerna som gjorts. Inte bara med alla special efäkter utan också att skådespelarna gav allt. Det känns när man ser filmen ingen försöker vara matcho eller glänsa över alla andra utan de gör sitt bästa och utsätter sig för dumdristiga saker som andra skådespelare aldrig hade gjort. Vi får ju inte glömma humorn som dyker upp lite då och då i filmen. :)

Enavall 2007-09-24 09:49

Visst är de skilland på film/bok bok/film.... men jag tycker de fick till sagon om ringen filmerna riktigt jävla bra... En TOP triologi blev de!!! Punkt slut... :D

exelslayer 2008-03-12 19:22

den första var allra bäst