Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: Smala Sussie

Så bra film! 

2003-10-02 12:43
Den här filmen är helt underbar! var på förhandsvisningen av den i Stockholm den 24/9. Den bästa Svenska filmen och den härligaste sen Kopps! Den här måste bara ses :)

Smala Sussie 

2004-06-05 15:56

En himla bra svensk film om det verkliga livet som kan hända mycket sevärd film

hehe 

lol 2005-05-22 20:17

jo den var rolig. Kjell Bergqvist var den sämsta polis jag sett på film. han var skit bra :D

smart drag mr christer 2005-12-27 23:08

såg den idag. så jävla rolig! jag hade förväntat mej typ "sökarna" i landsortsmiljö, men jag hade fel så in i helvete. ok, d e väl ingen svensk motsvarighet till pulp fiction, som ngn sa, men vem kan göra d, liksom? när jag var i 10-årsåldern gick en serie som hette "rapport till himlen" som oxå e gjord av ulf malmros... e d ngn som vet om den finns att få tag på i form av dvd lr så?

friberg_83 2005-12-28 09:31

nope.. jag har också varit på jakt efter rapport till himmlen, men svt verkar varken vara intreserade av att sända serigen igen eller ge ut den på dvd.. skriv o tjata på dom så kanske dom ändrar sig så småningom..

friberg_83 2005-12-28 10:05

nu har jag skrivit o tjatat (igen) till butiken@svt.se så gör det du med och försök få med så många som möjligt o göra det..

smart drag mr christer 2005-12-28 15:49

ett jäkligt gott iniativ. skall lugnt göra d samma. och säga åt mina rapport-till-himlen-älskande vänner att följa vårat exempel. men vadå?? tänker de inte sända den i repris?? e d helt fucked up lr?! den blev juh värsta succèn, vill jag minnas. typ ALLA jag kände såg den, trotts att vi egentligen var för små för att titta på sådana läskigheter.

friberg_83 2005-12-29 18:22

det vet jag därimot inte.. butiken kunde ej svara på om den skulle sändas igen.. det får du nog leta på en annan mail adress för att få svar på..

smart drag mr christer 2006-12-16 22:21

DETTA ÄR HEEEEELT FANTASTISKT!!!! rapport till himlen finns nu ääääntligen att köpa på butiken på svt.se, sååååå braaaa!!! tjat löner sej!!! we made it!!!!