Scream är tragiskt tråkig ju... Den är så löjlig så man tror det är en komedi...
Scream är tragiskt tråkig ju... Den är så löjlig så man tror det är en komedi...
jag håller med.. det är ju tragiskt dåligt gjord och är en kass film.. uppföljaren är bättre...
jag har sett alla tre nu.. tycker trean och tvåan är mkt bättre än den kassa ettan.
Ingen fattar Scream Filmerna! Alla tror att Scream är en skräckfilm. FEL! Det är en hyllning till alla skräckfilmer den är så jävla snyggt filmad morden i filmen är så jävla snygga och smarta. Mn det fattar inte folk.
Vad jag förståt så är filmen en parodi. Skrev ett ytförligare inlägg på den andra tråden.
Jag tycker att Scream filmerna är helt värdelösa. Det står att det är scräck men det är läskigare att kolla på bamse
Jag tycker inte att Scream är riktigt läskig, men jag kan inte hålla med om att det är barnprogram. Från 11år har jag för mig att den är, och det tycker jag är bra.
hela filmen har ingen riktig story.... hela skräcken i filmen bygger på hopp up och vifta med en kniv skräck.....