Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: Moulin Rogue

Häftig. 

Taichiboy 2004-10-14 20:34
Jag gillade filmen, tycker om när det görs covers på kända låtar. Nicole och Ewan är ett bra par i filmen.

Urk... 

Highlandergirl 2004-10-15 01:31

Jag avskyr när det görs covers på redan bra låtar. De är bäst i original, då ska man inte förstöra dem. Om de dammat av någon gammal låt som de hittat i något arkiv någonstans så KAN det möjligen bli bra, men när de tar kända låtar som alla känner till, då är det ren billig rip-off. Och min Queen lämnar de ifred. När ska folk lära sig att man inte får röra Queen. Enda bra med filmen var Ewan McGregor och Nicole Kidman.

tyst! 

Keiran 2005-01-02 16:17

bakåtsträvare där! Det är väl alltid roligt med förnyelse, dessutom när det görs på ett komiskt sätt. Jag tror inte att de försöker skapa nya hits med sina tolkningar, jag tror att de vill skapa en mer modern känsla på filmen.

patrikjanze 2005-02-08 19:05

hehe håller med dig highlander girl

bäst!!! 

jrm 2005-09-11 17:24

jag tyckte om filmen och musiken. lyssnar på låtarna varje dag! ewan och nicole spelar bra om inte bäst!!!!!!!!!!!!!!!!

Ännu mer nyfiken? 

moiraine 2006-06-13 10:42

jag har alltid velat se Moulin Rouge men tycker inte den är värd att lägga pengar på- jag ska hålla utkik efter nästa gång den går på TV. Efter alla olika kommentarer längtar jag! Någon som avråder mig helt från att se filmen?

Kendotjejen 2006-07-17 14:59

Ja, det är det säkert, men lyssna inte på dem!