Jag håller med dig. Musikaler suger allmänt.
Jag har inte sett den, men av allt jag hört så verkar den väääldigt bra....
ä du mupp eller? bättre film finns inte på denna jord och ingen annanstans heller så de så!!!!!!
Moulin Rogue är inte den bästa musikalen men den suger inte. Musikaler är visst bra Singin' in the Rain, West Side Story, Top Hat och Den Stora Prämiären är några bra.
Är ni helt hjärtlösa eller!? En människa med själ kan inget mer än att älska denna kärlekshistoria!!!!!!
Moulin Rouge är en av de bästa filmer jag någonsin sett och definitivt den bästa musikalen. Baz Luhrmann's sätt att göra film är helt fantastiskt, det är som godis för ögonen och öronen. Och vem visste att Ewan McGregor kunde sjunga så bra!
Den var inte bra. Bara en massa covers hela tiden. Syntes tydligt att det var Baz Luhrman. Jag gillade inte hans "moderna" Romeo och Julia heller. Han försöker vara hipp och "annorlunda" men det misslyckas grovt både i Romeo och Julia och i denna.
filmens story var lite för sliskig för mig men jag gillade kulisserna och kostymerna inte så mycket data utan mer bra handarbete, sen även om jag inte gillade sättet de ibland/nästan slaktade bra låtar så var det ett bra sätt att få nya mäniskor att lyssna på många av de låtarna.