Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: Lost in Translation

underbar film 

lizzzy 2004-09-05 00:09
toppenbra

Lost in translation 

Henric 2004-09-25 11:32

Härlig film med romass, kulturkrockar och fina miljöbilder från Tokyo - en stad som man kanske aldrig får råd att själv besöka

chicostar 2005-01-17 00:18

Ett mästerverk

så sjukt jävla överskattad 

smart drag mr christer 2005-12-02 01:13

lost in translation e intetsägande och tråkig. d har blivit värsta "kejsarens nya kläder"-effekt med den här filmen: ingen vågar säga att den suger, för då kommer de bli sedda som dumma och okultiverade som "inte förstååår den". och allt är anders lokkos fel. lokkos ord är lag. så funkar d. allvarligt talat så var lost in translation d värsta antiklimax jag någonsin upplevt i filmväg på jättelänge.

men... 

smart drag mr christer 2005-12-02 01:15

man blir ju onekligen lite småsugen att åka till tokyo, (om vi nu prompt skall säga ngt bra om filmen)

friberg_83 2005-12-13 17:11

precis som med all film så är det högst inviduellt vad man tycker om den.. jag har ingen aning om vad andres sagt om den men älskar den i alla fall.. det är en ruskigt finurlig o rolig hyllning till tokyo..

Älskar den 

Juan F 2006-03-19 22:05

Jag tycker den va mycke bra skådisarna ,musiken reggisör som viste va den ville göra ja o Tokyo som man drömmer att åka o efter filmen ville man åka på direkten,klart man vågar skriva det man tycker o inget mot att andra tycker olika ,men man saknar lite extra saker i DVDn 2 disc vesion me Bill M ,Scarlet J o Sofia C komentarer skulle ej skada alls 5/5