Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: Batman Begins

Batman Begins 

Onspring 2005-07-22 21:15
Jag såg filmen på en förhandsvisning på Filmstaden i Karlstad. Gick med min flickvän som jag kanske inte trodde skulle uppskatta filmen, men det gjorde hon. Själv så blev jag besviken. Batman är en action hjälte som jag alltid kommer hålla högt, högre än stålmannen, fantomen och spindelmannen. Tycker dessvärre att filmen är relativt lång och vore det inte för det extremt höga ljudet, så kanske jag hade somnat. Men filmen är i sina ljusa stunder helt suverän. Trots att skådespelarna Holmes och Bale är lite bleka. Jag kan inte rekomendera filmen, för för dig som är ute efter en häftig action rulle. NEJ, detta är en film för tolv åriga grabbar. 3+ ändå, tack vare att det är ju ändå Batman

Haraldson 2005-07-28 00:42

Hur i helvete kan den ha en nolla för humor ?

va?.. 

lol 2005-08-04 10:47

Offspring du är konstig.. jag menar: om du inte tycker att dom tidigare Batman filmerna var till för tolvåringar så förstår jag inte hur du har tänkt. Vad hade t.ex Tim Burtons två Batman filmer som inte Batman Begins har som var sååå mycket bättre? Själv tycker jag den här var den bästa i serien. Okej alla skådespelare är inte toppklass men filmen har en dyster, betydligt mer mörk och tragisk sida som jag då tycker att dom tidigare Batman filmerna har hoppat över

lol 2005-08-07 21:25

elr onssprong kanske du hette =S

lol 2005-08-07 21:26

ONSPRING!!!! jag e nog lite virri

Batman begins... 

snusmumrik 2005-08-28 14:58

Batman begins... 

snusmumrik 2005-08-28 14:59

bästa action filmen någonsin enligt min mening... hoppas dom gör om alla batman filmer m Christian Bale i huvudrollen... han knäcker alla tidigare batman figurer med hästlängder...

Onspring 2006-01-14 14:36

Ni har inte sett mycket film.. HAHA.. Fy faan standard action som man sett ett antal gånger för mycket.. Vi se nått nytt nån gång!! Se Sin City den är så jäkla bra!!

friberg_83 2006-01-14 15:59

håller med förebående skrivare fullt ut..

Freaket5000 2006-03-23 12:18

Jag gillade den här batman filmen skarpt. Kommer ihåg när man var liten och kollade på batman, var ju skit grymt :) Så förväntningarna var höga på den här filmen, och jag vart inte besviken!! Jag tycker att Christian Bale gör en kanon insats som batman och hoppas verkligen dom kommer göra fler med han i huvudrollen! Liam Neeson gör också sin roll mycket bra, han är en mycket bra skådespelare (en av mina favoriter), men också Michael Caine, Morgan Freeman, Gary Oldman gör bra ifrån sig. Den här filmen är en av mina favorit filmer och jag ger den en 5:a i betyg! Ha det bra! Danne

Kendotjejen 2007-02-25 01:29

Tycker också att den är bra. Jag är visserligen inte mycket för Batmanfilmer, men den här har något mer än superhjälteaction.