jag håller med. kul med en mix av många kända film monster men asså seriöst... varför överdriva?
Jag förberedde mig på att bli besviken, men blev istället positivt överraskad. Den är riktigt bra faktiskt. Jag såg precis om den. Snygg på nåt vis.
JAg håller med, filmen är bra!! Med en blandning av olika "monster" och med hugh Jackman som huvdrollinnehavare så är den inte helt fel.. Den är ju absolut inte dålig. Även fast den är lite annorlunda.
Högt tempo med bra action och mycket snyggt gjord gör att jag gillar den här filmen skarpt! :) Roligt med så många olika monster i samma film. Ha det bra! Danne
Apropå snygg film...såg precis Bram Stokers Dracula för femtioelfte gången. Det är verkligen en snygg film, var bara tvungen att skriva det så här i anslutning till Dracula...
Det är sant som du säger, att antingen så älskar man den här filmen.. eller så hatar man den. Jag hatar den, så mycket monster och så dålig handling och så väldigt tråkigt. usch
haha tycker den är skön förutom det där att endast en varulv ska kunna döda dracula. varför? varför ska en varulv kunna döda honom och ingenting annat.. Så fult...haha jag skiter nästan på mig när jag tänker på det..