Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: De misstänkta

Bland de bästa 

2002-09-08 13:08
De misstänkta är bland dom bästa!! Bäst är Stephen Baldwin,, Eller vad tycker ni om den filmen??

Re: Bland de bästa 

2003-08-17 15:36

Ja, det är suverän. Men jag som är ett Kevin Spacey-fan tycker ju att han är bäst i filmen... ;-) //Annica

Sent men ändå :) 

tris 2004-07-12 19:50

Bus-bra film, klurigt värre dessutom spelar ju de flesta himla bra... Kevin Spacey är helt suverän, Baldwin tycker jag är bland de mest obegåvade skådespelarna heh, smaken är som vanligt...olika!

Brilljant var ordet 

August 2004-11-25 22:25

Filmen är världshistoriens bästa film. Det går inte att jämföra med någon annan film, det är inte rättvist gentemot Brya Singer, Kavin Spacey & gänget. Inget citat, händelse, replik eller en hel film kommer upp i samma klass som slutet i "De misstänkta"!!! Personligen befinner jag mig i extas varje gång jag ser den och det har hännt ett par gånger i mitt 18 åriga liv!

De misstänkta 

skolan 2006-11-18 22:09

Har köpt dvd utan svensk text chansade men ångra inget för den var bara så bra. Har sett att den har kommit ut nu med svensk text. Filmen utan Kevin Spacey hade inte varit så bra för han är så bra i rollen som kint. Det bästa med filmen är slutet och när man ser om den gång efter gång ser man olika saker.

de misstänkta  

skolan 2011-06-13 20:08

håller med om att ju flera gånger man ser den så ser man olika saker man kan se olika gester ibland är han nästan helt okey för att i nästa scen vara krymling menar kevin spacey.