Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: The Matrix

Mtrix Bra\Dårlig 

X-Hawk 2005-02-04 23:52
Den Första filmen var bra men 2 och 3 var SUG DÅRLIGA!!!!! Den sista filmen var den sämsta när dom var i zion nästan hella tiden. VAD TYCKER NI?

Konstig film 

Hando 2005-07-19 23:36

Jag tycker the matrix är för krånglig för min hjärna

Kendotjejen 2005-08-22 17:40

Håller med x-hawk. Film 1 var en superbra film med mycket hjärna. Sedan måste de ha fått storhetsvansinne eller nåt, för film 2 & 3 innehåller inget annat än specialeffekter. De är inte ett dugg logiska heller. Inget stämmer med något annat. Jag önskar nästan att jag inte hade sett dem, de gjorde mig bara förvirrad.

Jag fick Matrix och sa ödmjukt tack... 

MoosQ 2005-09-20 22:38

Jag fick Reloaded och suckade. Jag fick Revolutions och fick ont i huvudet av allt skit. Äsch... Jag var så väldigt nöjd med att ha fått svaret på livets frågor jävligt snyggt förpackade i The Matrix. Tack Wachowskis. Jag väljer att ignorera skämten till uppföljare och se om The Matrix. The real Matrix. Gång, på gång, på gång...

Tycker 

pollux 2005-09-27 17:51

Att Matrix den första filmenär bättre än de andra 2. De andra va lite rörigt, men Keanu Reeves gjorde bra av sig

pardoxxx 2006-01-18 15:33

Ettan var helt klart bäst, men tvån var oxkså riktigt bra. Trean, däremot, var ganska krånglig. Men riktigt bra filmer om livets obesvarde mysterier..