fast jag har en film som fan är lika kass som sökarna.. stockholmsnatt är riktigt pinsam den också.. gillade föresten läsningen i senaste stardust om hur finansieringen till sökarna gick till=)
stockholmsnatt... den måste jag se! finanseringen av sökarna... psycho-liam rånade väl en värdetransport för att få d att funka med budgeten? var d inte så?
han rånade en jävla massa saker.. men det roliga var att ingen ifrågasatte vart pengarna kom från när han själv sköt in en mille till produktionen, som desutom svenska regeringen var med o sköt in pengar till också..
haha, d var rätt roligt faktiskt. vadå, sponsrade STATEN med pengar?? snacka om att göra underliga prioriteringar...
japp dom gick in och sponsrade till sökarna (det skulle vara en antivåldsfilm) för att den skulle visas i skolor o liknande för att få ungdommar att sluta intressera sig av kriminallitet..=)
hahaaa jag är utom mej av garv!!! snacka om att d misslyckades med sitt projekt. 14isarna droppade typ citat från sökarna samtidigt som d spöade skiten ur sina skolkamrater.
japp o precis lika dant var det med stockholmsnatt.. skulle också vara en antivåldsfilm men blev motsattsen..
pinsamt...