Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: The Amazing Spider-Man

Spider-Man 2 

2004-07-12 12:22
Den är mycket sevärd. Humor och lite sentimental också

tris 2004-07-12 20:05

Sam Raimi är en annan av mina hat/kärlek regissörer. En del är strålande annat är helt katastrofalt. Maguire är bedrövligt dålig skådespelare (10 000 småtjejer skriker av fasa) men den här gången är uppföljaren lite bättre än originalet. Jag antar att det är effekterna och den hjärndöda humorn som drar upp betyget lite, men det är inget jag är förtjust i. Jag gillar när dom försöker göra film av serier, för antingen blir det riktigt bra (Hellboy, X-men, The Crow, MiB osv, osv) eller totala haverier (Hulk, Spaw, Judge Dredd)! Hur som helst är det alltid lika roligt att se om mina förväntningar uppnås eller i alla fall är hyggligt godkända. Spiderman 2 är helt ok, om dom ändå kunde slänga ut Maguire...

Brinck 2004-07-18 10:28

precis, mycket sevärd film och precis, tobey är kass. tyvärr ska han vara med i en till men dock skulle det kännas konstigt om någon annan spelade spider-man, till en början...

tobey är underbar 

lizzzy 2004-09-04 23:59

Spiderman filmerna är dom bästa jag vet..

spiderman 

2004-09-14 19:23

mycket bättre än första filmen., väntar tills tredje filmen kommer.

Spider-man 

Bagger 2004-11-25 10:23

Jag tyckte att den första filmen inte var nån höjdare då hade jag svårt att tro att Den här skulle vara bättre.. Men det är en stor succé bland de bästa filmer jag har sett....

B.X. 2004-12-19 00:56

"VAD" e de som e så bra me 2:an... 1;an va bra ! men sen ble de litta mykke me sentimaliteten i 2:an......

Spiderman 2 

evaireen 2005-11-21 14:49

Jag tycker den var skapligt sevärd om än lite banal. Men jag tycker inte den svartsjuke killen var rolig.