Tyckte inte att den var speciellt rolig, skämten kändes uttjatade på nått sett. Men visst var det roligt emellan åt speciellt då Will Ferrel var med i bild :) Ha det bra! Danne
Detta är nog en av de sämsta filmerna som jag har sett. Fick behärska mig för att inte snabbspola förbi pinsamheterna. Den här varianten av amerikansk pojkhumor är absolut inte min grej.
blev förvånad- de komedifilmer där owen medverkar brukar hålla högre klass än såhär. har sett den ett par gånger, och den blir dock bättre med tiden.
sååå dålig! dom där distanslösa talk-a-lot-snubbarna är juh för bara fööör självgoda och tråkiga. hat i massor
hela den här good-guy vs bad-guy grejen e så played oxå... jag börjar sympatisera med helylle-brudens pojkvän bara därför. roligast e juh iaf scenen då helylle håller ett skitdåligt tal på sin systers bröllop, och när den blonde sympatiske killen med deformerad näsa tecknar att hon skall tala från sitt hjärta istället, ja... då kommer orden "någon sa till mej att sann kärlek är när ens själ hittar sin spegelbild i en annans själ" å alla blir jätterörda, och hon blir så där vackert fuktig i ögonen som bara dom i hollywood blir
roligaste scenen. lätt