är bättre...Kopian drabbas av den amerikanska sjukan...allt måste förklaras på slutet annars fattar inte amerikanarna
The ring (usa versionen) mycket bättre än japanska orginalet. Jag kan hållamed om att amerikanska filmer är lite kluriga...men helt klart en av de ruggigaste filmerna jag sätt maken till
En av de absolut bästa filmer som gjorts. Man är fångad från början till slutet. Vändningarna är många och några av scenerna är oerhört skrämmande. Denna film är helt enkelt en fantastisk totalupplevelse!!
I början handlar det nästan bara om att få fram information om anna morgan och det är rätt tråkigt men det läskiga kommer i slutet och då är det väldigt äckligt speciellt dom dödas ansikten.......uuh en rysare......Fast de finns bättre Betyg: 3.5
oh fasen vilken dålig film asså...hoppas verkligen att det japanska orginalet är mycket bättre än denna smörja. Jag har också en fråga som snurrade i mitt huvud efteråt som jag hoppas att nån kan besvara: *SPOILER* Varför förstörde hon int kopian???*SPOILER*