Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: 2 Fast 2 Furious

Det bästa bilfilmen på länge 

Novumus 2003-07-25 22:15
Jag måste då säga det att jag gillade denna film skarpt... snygga bilar, läckra brudar, lite pang pang jag och sen ingen direkt handling. Kan det bli bättre!? knappast ;) Streetracing har alltid facinerat mig sen jag var liten och denna film bygger ju på hela den idén... tror "fan" (förlåt för det fula ordet) att jag måste köpa mig en Toyota supra istället för den ynkliga bilen jag har nu. Sen skall jag ju inte köra fort på vanliga vägar... skulle jag aldrig göra... ;) utan jag kör enbart på "som min däckförsäljare säger: du kör ofta på bana du va med dina slicks" ;) Ni som inte ha sett denna, se den och skriv sen vad ni tycker här. För visst blir man lite sugen på att köra lite race på gatorna.

2003-09-07 20:56

nja.... ettan var grym som fan och man tänkte fy fan vad färcha bilar o brudar men tvåan handlade nästan precis om samma sak, fast lite sämre.... 4+ för ettan och knappt 2+ för tvåan.... nej...lite mer fantasi.....

Jag tycker.. 

Daudi 2006-02-13 18:55

asså JAG TYCKER DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA, seriöst kan man inte få race-a i verklighet vafan lså är det bara att kolla, jag förstår inte varför alla tycker att den suger?.. Jag bara älskar filmen och tycker att den är värd mer än 2:or

friberg_83 2006-02-13 20:35

handlingen är total skit.. jadu varför får man inte racea i verkligheten.. det kan du ju fundera på tills du blir lite äldre så kanske du själv finner svar på den frågan..

Master Of The Movies 2006-08-25 23:24

bättre än första