Logga in
Registrera dig Glömt användarnamn eller lösenord?
Tipsa en kompis
Tipsa!

Forum: Pirates of the Caribbean; Svarta Pärlans förbannelse

Så jäkla grym..... 

2003-09-14 19:41
en av årets bästa filmer, MEN, ´jag trodde inte att den skulle vara rolig men det uppskattade jag tillslut, först tyckte jag att det vart lite töntigt men det vart bra mot slutete... helt klart en av årets bästa filmer. J Depp gör en kanon roll.

Vilhelmina 2003-10-09 22:34

Håller med att den är jättebra, men jag förstod inte storyn riktigt. Vissa grejer va lite flum. Men annars var den bra. Slår inte riktigt Sagan Om Ringen men Johnny depp gjorde sin roll jättebra!

2003-11-27 21:32

den slår allt STORT den e ju bäst

Överskattad 

Kraasac 2004-01-16 19:32

Filmen är överskattad. Depp gör en ok roll men allt spårar ut mot slutet Bruckheimer orkade inte hålla på med filmen mer så han bara lät det vara och hittade på nåt snabbt. Jag gav filmen: F F

Den ultimata matinéfilmen 

aldebaran 2004-04-08 00:04

Pirates of the Caribbean måste vara den ultimata matinéfilmen. Har allt som ska finnas i en matinéfilm, spänning, fart, humor och romantik. Mycket bra och Johnny Depp är fantastisk som Jack Sparrow. Ser fram mot uppföljaren!

Palle 2004-04-13 13:45

Att Johnny Depp gör en riktigt bra roll håller jag verkligen med om, men det räcker inte filmen spårar ut totalt mot slutet och är verkligen dåligt vilket i sin tur sänker hela filmen.

så jäkla bäst 

lizzzy 2004-09-04 23:56

den är bland dom bästa filmerna jag vet,.

Gore Verbinski 

LoveOrli 2004-10-03 13:48

jag skulle vilja ha fakta om gore verbinski snälla skicka det till mej på zogiin@hotmail.com M.V.H. Martina

Johnny Depp är kungligt bra... 

Coughy 2004-12-17 05:11

Själv var jag lite tveksam när jag gick in i biografen för att se den här filmen. men gud så fel jag hade. Johnny Depp gör en enastående prestation och jag satt och tittade i extas. Men när slutet kom blev jag lite besviken och gick sedan ut ur biografen och var lite fundersam över hur det inte kunde hålla samma klass som resten av filmen. Men, men, filmen var underhållande, Johnny Depp gjorde en otroligt bra roll... och så var det förstås Orlando Bloom... Som var lika värdelös som vanligt, han kanske skulle kunna vara bra, men det saknas nåt.

J. Depp 

B.X. 2005-01-06 20:47

jo, han e bra, men absolut inte hans bästa!!! Nå´n som sett "Cry baby" ? en tidig J.D.-film... riktigt bra!!! och musiken :D :D :D

woohoo 

lol 2005-06-09 20:08

Det här är ju riktigt bra. Påminer om Errol Flynn. Matine film när den är som bäst med kärlek, spänning och humor =)